Sunday 14 October 2012

Koriander

Már hetek óta keresek koriandert, és bár nem sok helyen tudtam még szétnézni, egyelőre nem találtam. Pedig sok ételhez nagyon jó, salátákhoz és indiai kajákhoz meg pláne. Aztán múlt héten végül fogtam magam és vettem egy csomag koriander magot.

Kimentem a tanya szélére ahol évekkel ezelőtt még az előttünk lévő tulaj egy nagy halomban otthagyta a pulykatrágyát, ami mára tökéletes humusszá, tápanyagban gazdag virágfölddé érlelődött.



A virágföldet aztán egy kis műanyag cserépbe, azt pedig egy csinos kis zöld kaspóba tettem.


Elültettem 4x2 magot, egyelőre csak kisérletezek és aztán pár hét múlva vetek többet egy ládába: jó ha van mindig friss. A cserepet aztán az ideiglenes virág és fűszersarokba rakta amíg nincs kész az ablakpárkány.






No comments:

Post a Comment